ثبت نام در وبینار
موضوع: اشتباهات پنهان در شناخت پرسونای مشتریان
یکی از خطرناک ترین عوامل پنهان در شکست و کسب و کار ها چیه؟
چه عامل مهمی در شناخت مشتری منجر میشه که بعد از صرف زمان و هزینه، در نهایت کسب و کار شکست میخوره؟
به حرف کدوم مشتری باید گوش داد به کدوم نه؟
نیاز جامعه هدف رو چطوری باید تشخیص داد؟
چه عواملی منجر میشه که ویژگی های شخصیتی مشتری اشتباه تشخیص داده بشه؟
آیا مشتری درد و نیاز خودش رو به ما میگه؟
آیا مشتری ممکنه منجر به گمراهی کسب و کار بشه؟
پرسونای مشتری چطوری منجر به شکست کسب و کار میشه؟
اگر با چنین سوال هایی رو به رو هستی این دفعه کار متفاوتی انجام بده:
در وبینار انتقال تجربه شکست کاملا رایگان شرکت کن و به تجربه قهرمانی که عدم توجه به پرسونای مشتری منجر به شکست کسب و کارش شده. به این صورت:
به سرعت با چالش ها و مشکلات پنهانی که در خصوص تشخیص پرسونای مشتری هست، آشنا بشی
با کوله باری از آگاهی و راه حل، با سرعت بالا و اتلاف کمتر به سمت اهداف خودت حرکت میکنی!
و اشتباهات تکراری رو تکرار نمیکنی.
قهرمان این قسمت: سینا علمداری
فردی که یک بار به دلیل عدم توجه به پرسونای مشتری شکست رو تجربه کرده و کسب و کار هارمونی HR در زمینه منابع انسانی رو با درس گرفتن از شکست قبل با موفقیت ایجاد کرده.
یادت نره که: اگر تمایل داری میتونی درخواست مصاحبه گر شدن خودت رو ثبت کنی و درآمد هم کسب کنی!!
فراموش نکن با کد عوتت میتونی تا 10 نفر رو به چراغ دعوت کنی و به ازای هر نفر 20،000 تومان جایزه نقدی بگیری!