• ثبت نام در وبینار

موضوع: اشتباهات پنهان در شناخت پرسونای مشتریان

 
  • یکی از خطرناک ترین عوامل پنهان در شکست و کسب و کار ها چیه؟
  • چه عامل مهمی در شناخت مشتری منجر میشه که بعد از صرف زمان و هزینه، در نهایت کسب و کار شکست میخوره؟
  • به حرف کدوم مشتری باید گوش داد به کدوم نه؟
  • نیاز جامعه هدف رو چطوری باید تشخیص داد؟
  • چه عواملی منجر میشه که ویژگی های شخصیتی مشتری اشتباه تشخیص داده بشه؟
  • آیا مشتری درد و نیاز خودش رو به ما میگه؟
  • آیا مشتری ممکنه منجر به گمراهی کسب و کار بشه؟
  • پرسونای مشتری چطوری منجر به شکست کسب و کار میشه؟

 

اگر با چنین سوال هایی رو به رو هستی این دفعه کار متفاوتی انجام بده:

در وبینار انتقال تجربه شکست کاملا رایگان شرکت کن و به تجربه قهرمانی که عدم توجه به پرسونای مشتری منجر به شکست کسب و کارش شده. به این صورت:

به سرعت با چالش ها و مشکلات پنهانی که در خصوص تشخیص پرسونای مشتری هست، آشنا بشی

با کوله باری از آگاهی و راه حل، با سرعت بالا و اتلاف کمتر به سمت اهداف خودت حرکت میکنی!

و اشتباهات تکراری رو تکرار نمیکنی.

 

قهرمان این قسمت: سینا علمداری

فردی که یک بار به دلیل عدم توجه به پرسونای مشتری شکست رو تجربه کرده و کسب و کار هارمونی HR‌ در زمینه منابع انسانی رو با درس گرفتن از شکست قبل با موفقیت ایجاد کرده.

 

یادت نره که: اگر تمایل داری میتونی درخواست مصاحبه گر شدن خودت رو ثبت کنی و درآمد هم کسب کنی!!

فراموش نکن با کد عوتت میتونی تا 10 نفر رو به چراغ دعوت کنی و به ازای هر نفر 20،000 تومان جایزه نقدی بگیری!