• ثبت نام

موضوع وبینار: شکست هایی که منشا آنها در ارتباط با عدم تحقیق بازار کافی بوده است

  • تا حالا چند دفعه پیش اومده تردید داشته باشی که آیا تحقیق بازار رو به اندازه کافی انجام دادی یا نه؟
  • چند بار بعد از اینکه یک تصمیم اشتباهی در خصوص تحقیق بازار گرفتی، دوستان و اطرافیان بهت گفتن: ” من هم چنین اشتباهی داشتم! کاش زودتر بهم میگفتی که راهنماییت میکردم”
  • یا مثلا چند بار پیش اومده که قصد داشتی کار جدید انجام بدی که تا حالا تجربه اش رو نداشتی و دنبال کسی بودی که قبل از تو این کار رو انجام داده که بتونه راهنمایی های درستی بهت بده؟
  • چند بار اتفاق افتاده که به خاطر عدم دسترسی به اطلاعات درست و به موقع، تعداد زیادی آزمون خطا انجام دادی که مشکلت رو حل کنی؟ این در حالتیه که بیشتر این آزمون و خطاها توسط افراد دیگه انجام شده و انگار شما با این کار، هزینه و زمان زیادی رو تلف کردی!

این دفعه کاری متفاوت انجام بده…

در سمینار آنلاین انتقال تجربه شکست کاملا رایگان شرکت کن و به تجربه قهرمانی که تجربه های شکست و اشتباهات زیادی رو تجربه کرده گوش کن که:

  • به سرعت با چالش ها و مشکلات پنهانی که در رابطه با عدم تحقیق بازار کافی وجود داره آشنا بشی
  • با کوله باری از آگاهی و راه حل، با سرعت بالا و اتلاف کمتر به سمت اهداف خودت حرکت کنی!
  • و اشتباهات تکراری رو تکرار نکنی.

قهرمان این قسمت: مصطفی حیدری

یک مدیری محصول و تحلیلگر کسب و کار که تجربه کار بین الملی هم داشته و بنیانگذار استارآپ Idelop هست

 

فراموش نکن با کد عوتت میتونی تا 10 نفر رو به چراغ دعوت کنی و به ازای هر نفر 20،000 تومان جایزه نقدی بگیری!