• ثبت نام در وبینار

معرفی روش های به فنا دادن کسب و کار با محدودیت های ذهنی!

 محدودیت ذهنی چیه؟

محدودیت ذهنی چه خطرات و پیامد های منفی برای کسب و کار داره؟

چطوری محدودیت های ذهنی منجر میشه یک کسب و کار شکست بخوره؟

چطوری محدودیت های ذهنی باعث میشه کاری رو شروع نکنیم؟

آیا راه حلی برای از بین بردن محدودیت های ذهنی وجود داره؟

 

به نظر میرسه دنیای درون ما، دنیای بیرون ما رو میسازه! ما همان هستیم که به آن می اندیشیم! اکثر ما از این قبیل جملات رو در کتاب های روانشاسی زرد دیدیم و از طرف دیگه، واقعا تاثیر نوع تفکر بر رفتارهای خودمان را در زندگی مشاهده کردیم. تکلیف چیه بلاخره؟

 

واقعیت اینه که ما محصول تفکراتمون هستیم و این ادعا به صورت علمی بررسی شده که نتیجه پژوهش های این موضوع رو در اصل فکر-حرکتی علوم شناختی میتونیم مشاهده کنیم. اصل فکر-حرکتی بیانگر این هست که اقدام های ما تحت تاثیر افکار ما هستند و بلعکس، رفتار های ما روی نوع تفکر ما تاثیر میگذارند. واقعیت تلخ ماجرا اینجاست که، افکار ناخودآگاه تاثیر بیشتری روی اقدام و تصمیم های ما داره! جالبه که بدونید آقای دنیل کانمن در کتاب معروف تفکر کند تفکر کند و اشاره به آزمایش ها و پژوهش های مختلفی به این موضوع پرداخته که چطور تفکرات ما منجر به اقدام های ما میشه و ما هم در این وبینار قصد داریم با اشاره به تجربه قهرمان این وبینار که محدودیت های ذهنی موجود در کسب و کار رو لمس کرده و ارتباط این تجربه ها با یافته های آقای کانمن، به شما کمک کنیم آگاهانه تر فکر کنید، محدودیت های ذهنی خودتون رو بشناسید و راه حل های مبارزه با این محدودیت ها رو برای رسیدن به خواسته هاتون دریافت کنید.

 

 

قهرمان این قسمت:

فرشته کریمی؛ تولید کننده مواد صابون های دست ساز، کسی که از محدودیت های “نمیشه” و “نمیتونم” رو کنار گذاشت و وارد مسیر مورد علاقه خودش شد.

 

یادت نره که: اگر تمایل داری میتونی درخواست مصاحبه گر شدن خودت رو ثبت کنی و درآمد هم کسب کنی!!

فراموش نکن با کد عوتت میتونی تا 10 نفر رو به چراغ دعوت کنی و به ازای هر نفر 20،000 تومان جایزه نقدی بگیری!