• ثبت نام در وبینار

پیامد های منفی کارمند ماندن!

 چه زمانی میتونم از کارم استعفا بدم؟

چه خطراتی در کارمند باقی ماندن وجود داره؟

چطوری میشه به ترس ترک کارمندی غلبه کرد؟

برم استعفا بدم بعد کارآفرینی کنم؟


3 مرداد 1400 بود که تمام جرات و جسارت خودم رو جمع کردم و از شغل قرارداد دائم رسمی و دولتی خودم استفعا دادم!

من عاشق خلق کردن بودم و جایی که من  کار میکردم ازم کار بی ربط با علاقه ام و یکنواختی رو میخواست که هیچی به مهارت و دانشی که من میخواستم اضافه نمیکرد. هر روز برای من اونجا مثل یک هفته میگذشت و مطمئن بودم که فقط دارم وقت  و جوانیم رو تلف میکنم. 12 ساعت هم باید سرکار بودم . یعنی از 6 صبح تا 6 عصر که کلا 2 ساعت کاری برای انجام دادن وجود داشت. دنبال معنای خودم میگشتم. دنبال چیزی که گم کرده بودم. ازدواج هم کرده بودم و واقعا سخت بود برام بیخیال همه چیز بشم و بیام بیرون. علاقه ام برای کارآفرینی هر روز پر رنگ تر میشد و اشتیاق من برای خلق کردن سیستم خودم هر روز شلعه ور تر میشد. تا اینکه سوم مرداد 1400 تمام جسارتم رو جمع کردم و استعفا نامه ام رو نوشتم و وارد دنیای پر پیچ و خم و کارآفرینی شدم… اما من با چه پیش زمینه ای چنین کاری کردم؟ علت من برای انجام این کار چی بود؟ با چه شرایطی رو به رو شدم؟ چه اتفاق هایی برای من افتاد؟ چه توصیه هایی برای دیگران دارم؟

و از همه مهم تر…

قهرمان وبینار این قسمت که تجربه کار کردن در ایران خودرو رو داره و بعد از کارمندی در شرکت های مختلف تصمیم گرفته کسب و کار شخصی خودش رو داشته باشه و الان استراتژیست لینکدین هستن چه توصیه ای برای شما داره؟

 

قهرمان این قسمت:

آقای نادر وهاب آقایی، فردی که پستی بلندی های زیادی رو در مسیر کارمندی تجربه کرده و در نهایت تصمیم گرفته کسب و کار شخصی خودش رو داشته باشه و در وبینار قصد داره دلایل اشتباهی که منجر به کارمند موندن میشه رو معرفی کنه و برای مقابله کردن با این مشکلات راه حل های عملی رو به شما ارائه کنه.


یادت نره که: اگر تمایل داری میتونی درخواست مصاحبه گر شدن خودت رو ثبت کنی و درآمد هم کسب کنی!!

فراموش نکن با کد عوتت میتونی تا 10 نفر رو به چراغ دعوت کنی و به ازای هر نفر 20،000 تومان جایزه نقدی بگیری!