چطوری طمع باعث شکست خوردن کسب و کار میشه؟

همیشه از افراد زیادی شنیدیم که طمع آسیب های زیادی رو به همراه داره

اما این طمع یعنی چی؟ طمع کردن همیشه بده؟

اصلا چه زمانی باید طمع کرد و چه زمانی نه؟

در چه صورت ممکنه طمع منجر به از دست دادن فرصت یا حتی شکست بشه؟

شایدم الان حواست نیست و خطر طمع بیشتر از چیزی که فکر میکنی نزدیکته.

 

این وبینار شانزدهم اسفند ماه 1402 برگزار شده و در این مورد صحبت کردیم که چطوری طمع باعث میشه یک کسب و کار شکست بخوره و بنیانگذار ورشکسته بشه!

 

وبینار انتقال تجربه شکست چیه؟

وبینار های انتقال تجربه شکست با این هدف برگزار میشه که به همه ما کمک کنه اشتباهات تکراری دیگران رو تکرار نکنیم و با آگاهی بیشتری پا در مسیر های ناشناخته بذاریم.

قهرمان این وبینار سعید شهسواریه. یک کارآفرین با دل و جرات که کسب و کار های جدید مخاطره آمیز زیادی رو راه اندازی کرده.

 

محتوای پادکست:

  • سعید در مورد اشتباهاتش در راه اندازی استارت آپ پرداخت اقساطی شیکان  در سال 94  میگه و عوامل مهم موفقیت در مدل کسب و کار فروش اقساطی رو معرفی میکنه
  • در خصوص طمع کردن و نقشش در ورشکستگی و شکست استارت آپش صحبت میکنه
  • در مورد طمع صحبت میکنیم که بیشتر بشناسیمش که اصلا خوبه یا نه
  • سعید به جز طمع به عوامل مهم دیگه ای که در ورشکستگیش نقش داشته اشاره میکنه
  • از تمرکز و نقش مهمش در راه اندازی کسب و کار و موفقیت صحبت میکنیم
  • راه حل هایی که به نظر سعید از ورشکستگی جلو گیری میکنه رو معرفی میکنه
  • و در قسمت پایانی هم دوستانی که در وبینار شرکت کردن سوالهاشون رو پرسیدن، چندتا ایده راه اندازی کسب و کار معرفی شده و از اهمیت داشتن پذیرنده های اولیه صحبت کردیم که امیدواریم این تجربه ها بتونه چراغ راه شما باشه.