هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شکست هایی که منشا آنها در ارتباط با عدم تحقیق بازار کافی بوده است

موضوع وبینار: شکست هایی که منشا آنها در ارتباط با عدم تحقیق بازار کافی بوده است تا حالا چند دفعه پیش اومده تردید داشته باشی که آیا تحقیق بازار رو...

نوع دوره:
آنلاین
زمان دوره:
60 دقیقه
بستر برگزاری دوره:
گوگل میت
8
تعداد خرید محصول
0
امتیاز
توضیحات

موضوع وبینار: شکست هایی که منشا آنها در ارتباط با عدم تحقیق بازار کافی بوده است

 

  • تا حالا چند دفعه پیش اومده تردید داشته باشی که آیا تحقیق بازار رو به اندازه کافی انجام دادی یا نه؟
  • چند بار بعد از اینکه یک تصمیم اشتباهی در خصوص تحقیق بازار گرفتی، دوستان و اطرافیان بهت گفتن: ” من هم چنین اشتباهی داشتم! کاش زودتر بهم میگفتی که راهنماییت میکردم”
  • یا مثلا چند بار پیش اومده که قصد داشتی کار جدید انجام بدی که تا حالا تجربه اش رو نداشتی و دنبال کسی بودی که قبل از تو این کار رو انجام داده که بتونه راهنمایی های درستی بهت بده؟
  • چند بار اتفاق افتاده که به خاطر عدم دسترسی به اطلاعات درست و به موقع، تعداد زیادی آزمون خطا انجام دادی که مشکلت رو حل کنی؟ این در حالتیه که بیشتر این آزمون و خطاها توسط افراد دیگه انجام شده و انگار شما با این کار، هزینه و زمان زیادی رو تلف کردی!

این دفعه کاری متفاوت انجام بده…

در سمینار آنلاین انتقال تجربه شکست کاملا رایگان شرکت کن و به تجربه قهرمانی که تجربه های شکست و اشتباهات زیادی رو تجربه کرده گوش کن که:

  • به سرعت با چالش ها و مشکلات پنهانی که در رابطه با عدم تحقیق بازار کافی وجود داره آشنا بشی
  • با کوله باری از آگاهی و راه حل، با سرعت بالا و اتلاف کمتر به سمت اهداف خودت حرکت کنی!
  • و اشتباهات تکراری رو تکرار نکنی.

قهرمان این قسمت: مصطفی حیدری

یک مدیری محصول و تحلیلگر کسب و کار که تجربه کار بین الملی هم داشته و بنیانگذار استارآپ Idelop هست

 

  • فراموش نکن با کد عوتت میتونی تا 10 نفر رو به چراغ دعوت کنی و به ازای هر نفر 20،000 تومان جایزه نقدی بگیری!
محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شکست هایی که منشا آنها در ارتباط با عدم تحقیق بازار کافی بوده است”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید